donderdag 21 februari 2013

klas 3, schrijfopdracht 6, klachtenbrief

Mariëlle van Es
Vleeshoudersstraat 15
2958 AT Dordrecht
M. Woudstra
Oude Gracht 31
2011 GL Haarlem
Dordrecht, 21 februari 2013
Betreft: schaatsen Kootstra
Geachte heer Woudstra,

Bij uw buitensport winkel Hamster bv heb ik een paar schaatsen van 125 euro gekocht.
Ik had mijn oog echter laten vallen op een paar van 100 euro.


In oktober wilde ik een paar nieuwe schaatsen kopen bij Hamster bv. Deze moesten echter in mijn maat bestelt worden. Ik ben niet gebeld om het door mij bestelde paar op de halen.
Toen ik in november terug kwam, was dit model schaatsen niet meer leverbaar. Ik heb toen een duurder paar Kootstra schaatsen gekocht. De verkoper wilde mij geen korting geven op deze schaatsen.

Bij de eerste training bleek de veterbevestiging van de linkerschoen kapot te zijn. De verkoper beloofde de schaatsen te repareren. Maar ik wilde mijn geld terug. De verkoper heeft mij  een tegoedbon van 50 euro gegeven die ik binnen twee maanden bij Hamster bv moet besteden.

Ik ben niet tevreden over de service van de winkel. De tegoedbon vergoed niet het hele bedrag van de schaatsen en ik heb nog steeds geen goede schaatsen. Ik wil het hele bedrag van de door mij gekochte schaatsen van 125 euro terug. Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Mariëlle van Es






1 opmerking:

  1. - Eerst de bedrijfsnaam en daaronder:
    T.a.v. de heer
    - Witregel na datum
    - Ik mis 'Betreft'
    - besteld worden ipv bestelt
    - vergoedt ipv vergoed
    - De brief is wat 'stroef'. Probeer de inleiding pakkender te schrijven: Wat is je punt?

    BeantwoordenVerwijderen